Magyar sikersztorik: Sikeres magyar parfüm

2020. Szeptember 27. - Adalbert

A weboldalad szövege Online vállalkozók figyelem! Az 5 legnagyobb hiba, amit weboldal készíttetésnél elkövethetsz.. Külföldi magyarok személyszállítás Drón vagy Quadcopter? Az új őrület!

A weboldalad szövege

Egy modern, leisztult webdesign nem elég a weboldaladra. A szöveg az, ami hozza a bevételt.

Online vállalkozók figyelem!

Online szolgáltatásod van? Egy különleges webshop tulajdonosa vagy? Szeretnéd bemutatni a terméked/szolgáltatásod? Ez most neked szól!

Az 5 legnagyobb hiba, amit weboldal készíttetésnél elkövethetsz..

Elérkeztél arra a pontra, hogy eldöntötted: fent akarsz lenni a neten...  

Külföldi magyarok személyszállítás

Akár ellenzed, akár megérted őket, a külföldön dolgozó magyarok száma növekszik. Nézzük, milyen jellegű vállalkozással tudsz segíteni azoknak, akik arra kényszerülnek, hogy...

Drón vagy Quadcopter? Az új őrület!

Ha olvasol híreket, nézel filmeket, bizonyosan észrevetted, hogy egyre gyakrabban hangzik el a „drone” (drón) kifejezés. Mit is jelent ez pontosan?  

Sikeres magyar parfüm

Magyar sikersztorik: Sikeres magyar parfüm

Úgy fest, a Magyar Királynő Vize szívhez szóló középkori legendája senkit nem hagy hidegen. November elején debütált és talált utat a nemzetközi porondra Minya Viktória új illata, és máris felkerült egy kiemelten fontos toplistára. 


 

 

 

A készítő orr szerint ezt részben az magyarázza, hogy Erzsébet királynő történetét ismerik a parfümmániások, a rozmaringalapú tinktúra volt ugyanis a történelem első modern dekorillata.

 

„Mindenki, akinek sokat jelentenek az illatok, szívesen foglalkozik ezzel a témával” – mondta az Üzletrésznek. – „Pedig amikor kitaláltam, még úgy képzeltem, az érintettségünk révén főleg Magyarországon lesz sikeres, nem gondoltam, hogy ennyire bejön külföldön is.”

 

Elmeséli még, hogy a napokban hívta a cége belga viszonteladója, az Eau de Hongrie-ból fogyott ki elsőnek, de nem egészen állt még fel a séma, melyik ország melyik új illatot szereti a leginkább.

 

(Fotó: Bielik István - Origo)

 

Uralkodó illat

 

A parfümpiacon jelentős súllyal bírnak ezek a listák, nagy presztízst adhat egy-egy terméknek ez a hitelesített népszerűség.

 

Két egymást követő évben két különböző kiadással kedvező helyzetbe kerülni azonban kicsit olyan, mint amikor egy színész két egymást követő évben nyer Oscar-díjat.

 

„Tavaly őrült meglepetés volt, hány listára került fel a Hedonist, én pedig ösztönösen bízni kezdtem abban, hogy a Királynő sem hagy cserben, bár közben igyekeztem józan maradni, ne lovaljam bele magam túlságosan a reménybe.

 

A Hedonist után az Eau de Hongrie-t már rengetegen várták, megszellőztettem a viszonteladóknak, hogy érkezik új parfüm, és hetente sürgettek.

 

Kicsit tartottam attól, hogy a Hedonist roppant nőies, úgyszólván csajos üvege után túl szimplának érzik majd az aszúpalack-formát, de azt látom, tetszik a vásárlóimnak.

 

Szóval, azt mondhatjuk, megnyugodtam. Mindig a finisben a legstresszesebb a munka, ott támadnak a kételyek, vajon hogyan fogadja a közönség az új gyermeket – de most igazán nincs okom panaszra.”

 

(Fotó: Bielik István - Origo)

 

Forrás: uzletresz.hu

 

Ossza meg!

Vissza: Sikersztorik, ötletek
címkék:

Sikersztorik, ötletek

Hiába a bélelt téli cipők, csizmák, neked is fázni szokott a lábad a...

RideAir
Bedtime bedding
Velotrack

Franchise lehetőségek

Egyedi lehetőség: Magyarország legdinamikusabban fejlődő,...

SMART Ingatlan
Creppy palacsintázó
LCF Kids Club Franchise


Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőkézből értesülhessen a legújabb vállalkozás ötletekről!

Szavazás

Melyik a kedvenc rovatod?


Még több szavazás